تزریق ژل هیالورونیک اسید به لب
نوشته شده توسط : pari

اگر تصمیم گرفته اید که تزریق لب داشته باشید در ادامه ۱۸ نکته ای که باید قبل از تزریق بدانید را برای شما آورده ایم.

۱) مانند یک نقاش و رنگ هایش، هر پزشکی نیز دارای فرمول مورد علاقه ای است که از آن استفاده می کند. ساده ترین و طبیعی ترین ماده ی موقت، اسید هیالورونیک (HA) است.

۲. اگر به هر دلیلی از این مواد خوشتان نیامد می توانید آن ها را پاک کنید و از بین ببرید. از آنجا که اسید هیالورونیک (HA) دائمی نیست، پزشک شما می تواند یک آنزیم پاک کننده به نام هیالورونیداز را تزریق کند. اگر از نتایج اولیه ناراضی هستید، این آنزیم می تواند در پنج دقیقه ژل را از بین ببرد.

۳. قیمت تزریق ژل لب بسته به برند آن متفاوت است و به صورت میانگین از ۲/۵۰۰/۰۰۰ تا ۳/۷۰۰/۰۰۰ هزار تومان می باشد.

توجه : در حال حاضر به علت نواسانات قیمت دارو، هزینه ها تقریبی می باشند. لطفا یک روز قبل از مراجعه به صورت تلفنی قیمت ها را استعلام بفرمایید.
 

۴. پرکننده های HA در حدود ۶ تا ۱۸ ماه ماندگاری دارند. اما اگر پوست بدنتان نازک باشد، فرمول سریعتر متابولیزه می شود و تزریق به مدت طولانی ادامه نخواهد یافت. البته رفتارهای مخاطره آمیز مثل استفاده مداوم از آفتاب، سولاریوم و دخانیات سبب از بین رفتن اثرات هیالونیک اسید خواهد بود.

۵. نتایج را تقریبا بلافاصله خواهید دید. لب های شما در ابتدا کمی متورم می شوند، اما شما می توانید اثرات پرکننده ها را خیلی سریع مشاهده کنید. بگذارید لبها ۲۴ ساعت آرام شوند. سپس خواهید دید لب هایتان برای چند ماه آینده پر خواهد بود.

۶. تزریق ژل لب اگر به درستی انجام شود، ظاهری زیبا و در عین حال طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد .

۷. در آغاز روش، ابتدا احساس سفتی و فشار می کنید و سپس پس از تزریق می سوزد و تیر می کشد. پس از آن، دکتر لب های شما را ماساژ داده و به مدت ۱۰ دقیقه یخ روی آن قرار داده و سپس به کارهای روزمره تان برسید.

۸. شما می توانید انتخاب کنید که قبل از تزریق ژل لب ها از بی حسی موضعی استفاده شود یا خیر. پزشک می تواند در اطراف لب ها با تزریق به لثه (مانند دندانپزشکی) آن ناحیه را بی حس کند که سوزن بی حسی بسیار نازک است و آن را احساس نمی کنید.

۹. این روش حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد و بعد از ۱۵ دقیقه شروع به تحلیل رفتن می کند. بعدا می توانید زندگی روزمره خود را دنبال کنید، اما نباید هیچ برنامه ای بزرگ (مثل یک عروسی یا یک رویداد مهم) برای حداقل سه روز آینده داشته باشید (احتمال کبودی و سفت شدن).

۱۰. شما نباید در روز انجام تزریق لب ورزش کنید. به ویژه باید از فعالیت هایی که موجب افزایش جریان خون به صورت شما می شوند، اجتناب کنید مانند ماساژ صورت.

فرم دهی لب با تزریق ژل لب

۱۱. لازم نیست که در تمام نقاط لب تزریق کنید بلکه می توانید انتخاب کنید که در کدام قسمت ها می خواهید تمرکز داشته باشید. تصمیم گیری این که آیا می خواهید هر دو لب، فقط لب پایین و یا وسط لب بالا را انجام دهید با شما است. اما پزشک با تجربه ی بالایی که در این زمینه دارد بهتر می تواند شما را راهنمایی کند.

۱۲. برای تزریق ژل لب ها، فقط باید پیش پزشک با تجربه رفت. تجربه پزشک در حیطه تزریق بسیار مهم است. برای اجتناب از یک کار اشتباه، بهتر است نزد متخصصانی که در این روش خاص تجربه دارند، بروید.

 

ادامه مطلب:

https://drmajidzadeh.com/780

 





:: برچسب‌ها: #ژل-هیالورونیک-اسید , #تزریق-ژل , #ژل-لب ,
:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 20 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: