نوشته شده توسط : pari

علت بوجود آمدن زگیل تناسلی در زنان چیست؟

زگیل تناسلی در زنان به علت ویروس hpv ایجاد می شود. این بیماری به شدت مسری بوده و در اثر رابطه جنسی با فرد مبتلا به زگیل تناسلی، ایجاد می شود. متاسفانه آلودگی به این ویروس در مراحل ابتدایی هیچگونه علامتی ندارد.

زگیل تناسلی در زنان چه عوارضی دارد؟

زگیل تناسلی زنان به شکل جدی بر وضعیت روحی و روانی فرد تأثیر گذار است؛ چرا که علاوه بر شانس ابتلا به سرطان دهانه رحم، زنان مبتلا به زگیل تناسلی در اولین رابطه جنسی، سبب ابتلای نفر مقابل خود به زگیل خواهند شد.

زگیل تناسلی بسیار مسری است

از طرف دیگر رشد سریع و انتشار زگیل ها، ظاهر ناخوشایندی به ناحیه تناسلی زنانه خواهد داد.

تشخیص زگیل تناسلی در زنان

در اکثر موارد، زنان آلوده به این ویروس بدون علامت هستند اما ممکن است ضایعات شبیه خال گوشتی روی آلت زن ایجاد شود که معمولا خوش‌ خیم بوده و به رنگ صورتی مایل به لکه های قهوه ای یا کاملا هم رنگ پوست باشد.

در زگیل تناسلی زنان، ضایعات پوستی به شکل بر آمدگی های تو پر و کوچک در پوست یا مخاط ناحیه تناسلی یا جوش های زیر پوستی یا موهای زیر پوستی در ناحیه تناسلی ایجاد می کند که فاقد درد یا خارش می باشند. گاهی مواقع به شکل جوش تناسلی در زنان تظاهر می کند.

عکس واضح از زگیل تناسلی زنان

 

عکس واضح از زگیل تناسلی زنان

خال گوشتی در ناحیه تناسلی زنان

بسیاری از بیماران که به بیماری ژنیتال وارت (زگیل تناسلی زنان) مبتلا می شوند، در صورتی که علامت دار شوند، از ظهور ضایعاتی شبیه خال گوشتی روی آلت تناسلی زنان که ناگهانی ایجاد شده و روز به روز نیز بر تعداد و اندازه آنها افزوده می شود شکایت دارند.

حتی در ابتدا ممکن است ضایعات تناسلی بسیار کوچک بوده و افراد به اشتباه آنها را هنگام تراشیدن موهای زائد بیکینی یا وکس کردن، آسیب زده و این اتفاق باعث تشدید و افزایش ناگهانی تعداد زگیل تناسلی زنان گردد.

عموما زیگیل تناسلی زنان در کشاله ران، روی اندام تناسلی، لب بزرگ یا لب کوچک آلت تناسلی و یا در اطراف مقعد به وجود می آید.

 

گاهی زگیل های تناسلی در نواحی غیر قابل مشاهده نظیر داخل واژن یا روی دهانه رحم نیز ایجاد می شوند. چنانچه یک زن هیچگونه علامت ظاهری نداشته باشد ولی به دنبال تماس جنسی دچار خونریزی یا لکه بینی یا احساس ناخوسایند شود، باید به زگیل تناسلی زنان با درگیری روی دهانه رحم مشکوک شد، در اینگونه موارد حتما باید یک معاینه و ارزیابی داخلی انجام شود.

زگیل تناسلی زنان

زگیل تناسلی زنان

راه های انتقال بیماری زگیل تناسلی زنان 

انتقال بیماری زگیل تناسلی زنان (ژنیتال وارت) معمولا از طریق تماس مستقیم با فرد آلوده به ویروس HPV (معمولا مردان آلوده علامت دار بوده و ضایعه ای شبیه خال گوشتی روی آلت یا اطراف آن دارند) از طریق تماس جنسی، تماس با ترشحات تناسلی می باشد.

برخی رفتارهای جنسی از نظر واگیری بیماری های آمیزشی به خصوص زگیل تناسلی زنان پرخطر محسوب می شوند که عبارتند از:

  1. روابط جنسی مقعدی
  2. آمیزش و روابط جنسی در زمان قاعدگی
  3. آمیزش جنسی به زور و فشار و تجاوز جنسی
  4. اشتراک بازیچه های جنسی
  5. روابط جنسی دهانی بدون کاندوم

علائم زگیل تناسلی در زنان

در زنان امکان دارد زگیل تناسلی درون مهبل و گردن رحم نیز ایجاد شود، چنانچه زگیل بر روی دهانه رحم ایجاد شده باشد امکان دارد خونریزی خفیفی نیز داشته و یا در موارد بسیار نادری، ترشحات مهبلی به رنگ غیر عادی داشته باشد. البته زیگیل در همه افرادی که در معرض تماس با این ویروس قرار می گیرند ایجاد نمی شود.

زگیل تناسلی زنان از طریق تماس پوست با پوست منتقل می شوند بنابراین با انجام آمیزش یا تماس اندام جنسی با فرد دارای بیماری، امکان سرایت  آن وجود دارد.

پزشک با معاینه بالینی و مشاهده اندام تناسلی و اطراف مقعد، اغلب می تواند زگیل مقعدی و دیگر نواحی را تشخیص دهد. ممکن است پزشک در مورد علائم بیماری و همچنین عوامل خطر سازی مانند رابطه جنسی محافظت نشده و یا هر چیز دیگری که خطر ابتلا به بیماری را افزایش دهد، سوالاتی بپرسد.

در بسیاری از موارد، پزشک جهت انجام آزمایش سیتوپاتولوژی و PCR جهت بررسی نوع ویروس، از بافت زگیل نمونه برداری می کند.

همچنین اگر تست پاپ اسمیر زنان غیر طبیعی باشد، پزشک آزمایش تشخیص زگیل تناسلی در زنان را تجویز می کند.

خطرات زگیل تناسلی زنان

آلودگی HPV به شکل زگیل روی مقعد همراه با سرطان scc ناشی از آن

 

آلودگی HPV به شکل زگیل روی مقعد همراه با سرطان scc ناشی از آن

زگیل تناسلی زنان و عفونت ژنیتال وارت، در بسیاری از زنانی که دچار آن هستند، در نهایت بر طرف می شود، اما در برخی از آنها عفونت به صورت دائمی یا طولانی مدت در  می آید که این عفونت دائمی یکی از عوامل خطر ایجاد سرطان گردن رحم در زنان و سرطان آلت، یا سرطان دهان و حلق است بنابراین هرگونه ضایعه ای، باید سریعا تحت درمان قرار گیرد.

نوع ۱۶ و ۱۸ ویروس زگیل تناسلی، شایع ترین نوع موثر در ایجاد سرطان سرویکس هستند و نوع ۱۶ در ۶۰ درصد همه سرطان های سرویکس و نوع ۱۸ در ۱۰ تا ۲۰ درصد از موارد دیده  می شود.

نکته مهم تر این است که ژنیتال وارت در ۳۰ درصد سرطان های حلق و حنجره، ۴۵ تا ۹۵ درصد سرطان ناحیه مقعد، ۶۰ تا ۶۵ درصد سرطان های واژن و ۶۰-۴۰ درصد سرطان های آلت تناسلی خارجی زنان نقش دارد.

از فاکتورهای خطر مستقل دیگر در بروز سرطان دهانه رحم، سن پائین زن در اولین نزدیکی، زایمان های متعدد، وجود چندین شریک جنسی، سیگار و عفونت HIV (ویروس نقص ایمنی انسانی) به شمار میرود.

ضایعات متعدد دهانی با منشا زگیل تناسلی (خطر سرطان دهان و حلق افزایش می یابد)

 

ضایعات متعدد دهانی با منشا زگیل تناسلی (خطر سرطان دهان و حلق افزایش می یابد)

بر اساس مطالعات نشان داده شده است که از زمان ورود عفونت زگیل تناسلی تا تغییرات مرحله پیش بدخیمی حدود ۱۰ سال و تغییرات به شکل و سرطان مهاجم ۱۵ سال طول خواهد کشید.

دکتر عباس انتظاری متخصص زگیل تناسلی در تهران



:: برچسب‌ها: #زگیل-تناسلی-زنان,#درمان-زگیل,#زگیل-در-زنان ,
:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

رژیم غذایی برای پیشگیری از آکنه کیستیک

از آنجایی که غالب شیر ها از گاو های باردار گرفته شده و به برخی گاو ها نیز هورمون رشد داده می شود، سطح هورمون های رشد در شیر ها می تواند در تولید زیاد سیبوم و ابتلا به آکنه نقش داشته باشد. با توجه به اینکه تولید سیبوم تحت تاثیر آندروژن ها و واسطه های هورمونی است مصرف شیر، پنیر و ماست می تواند بر هورمون های درونی تاثیر گذاشته و سبب تقلید عملکرد هورمون های محرک تولید چربی باشد.

این تقلید عملکرد در نهایت فرایند بروز آکنه را آغاز می کند. از جمله واسطه های هورمونی می توان به عوامل رشد شبه انسولینی در شیر و دیگر محصولات لبنی اشاره کرد.

پیشگیری از جوش های کیستی چانه

به دلیل آنکه جوش های کیستی زیر پوستی با به دام افتادن باکتری در منفذ پوستی به وجود می آیند، باید از ورود باکتری های غیر ضروری به منافذ چانه خود پیشگیری کرد. از جمله اقداماتی که می توان انجام داد اجتناب از تکیه دادن چانه بر روی دست یا دستکاری کردن ناحیه چانه در هنگام فکر کردن است. علاوه بر این موارد، باید پوست خود را در هنگام شب پاکسازی کرد تا هر گونه باکتری جوش زا بر روی آن از بین رود.

گوشی همراه خود را تمیز نگه دارید

این مورد یکی دیگر از اقدامات کوچکی است که می تواند تغییرات زیادی را رقم بزند. استفاده از موبایل همانند لمس صورت عامل بروز آکنه نیست اما به دلیل حضور باکتری بر بدنه موبایل امکان بدتر شدن آکنه ها وجود دارد. جهت پیشگیری از ورود باکتری های غیر ضروری به پوست باید موبایل خود را به صورت روزانه تمیز کرد.

درمان جوش های کیستی صورت

در صورتی که جوش های کیستیک شما در نواحی غیر از چانه ظاهر شده است، موارد زیر را رعایت کنید:

رعایت رژیم غذایی

کربوهیدارت های شیرین می توانند بر ایجاد آکنه تاثیر گذار باشند. ابتلای گونه و نواحی اطراف آن به آکنه می تواند بیانگر مقادیر زیاد مواد غذایی اسیدی در رژیم غذایی باشد که از جمله آن ها می توان به گوجه، سس پاستا، سالسا و مرکبات اشاره کرد.

لایه برداری پوست

از بین بردن سلول های مرده و خشک به وسیله لایه برداری پوست اهمیت بسیاری دارد. هر چه بیشتر این سلول های مرده سطحی از بین روند، چربی کمتری در آن ها به دام افتاده، منافذ پوستی کمتر مسدود شده و جوش های بیشتری رفع می شوند. جهت رفع کیست های مقاوم می توان از دارو های موضعی استفاده کرد. برخی از این دارو ها حاوی نوعی خالص شده از لاکتیک اسید هستند که سلول های مسدود کننده منافذ را تجزیه، منافذ را باز و از بروز جوش های بیشتر جلوگیری می کند.

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده و دکتر نابت تاجمیر ریاحی

برگرفته از مقاله پیشگیری و درمان جوش های کیستی زیر پوستی از وب سایت:

https://poostpedia.com/

 

 



:: برچسب‌ها: #جوش,#پیشگیری-از-جوش,#درمان-جوش ,
:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

 پسوریازیس، علت دانه های قرمز روی پوست سر

 پسوریازیس شرایطی است که در آن سیستم ایمنی بدن از پوست عصبانی شده و منجر به ایجاد پلاک‌های قرمز و پوسته دار می گردد. این ضایعات اغلب روی آرنج و زانوها دیده می‌شوند اما پسوریازیس در هر جایی از بدن از جمله پوست سر، کمر، ناخن‌ها و حتی دستگاه تناسلی ممکن است ظاهر شود. “

پسوریازیس یک بیماری ژنتیکی، خود ایمنی ، التهابی است که در آن سلول‌های پوست شما به سرعت تقسیم می‌شوند اما به اندازه کافی سریع نمی‌ریزند.  به همین دلیل پلاک های ملتهب به همراه پوسته ایجاد می‌شوند.

 پسوریازیس اغلب با آرتریت پسوریاتیک، سندرم متابولیک، افزایش تری گلیسیرید، افزایش خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و چاقی همراه است. بنابراین چیزی نیست که بخواهید آن را نادیده بگیرید.

جوش های قرمز روی ساق پا و دست:  کراتوز پیلاریس

 آیا متوجه برآمدگی های  خشن بر روی بازوها ، پاها یا گونه های خود شده اید؟  این ضایعات در اثر احتباس کراتین در دهانه های فولیکول های مو ایجاد می شوند و در اثر  تماس با هوای خشک تشدید می یابند.

 گرچه بیماری با افزایش سن بهبود می یابد ، اما می توان با استفاده از مرطوب کننده ها و لایه بردارهای موضعی از جمله هیدروکسی اسیدهای آلفا و بتا مانند سالیسیلیک ، لاکتیک یا گلیکولیک آن را کنترل نمود. اگر این ها نیز کمکی نکردند ، از متخصص پوست خود بخواهید که تجویز رتینوئید را امتحان کند.

 آنژیوما گیلاسی

 این برجستگی های گیلاس مانند قرمز که متداولا روی پوست می‌بینید، از تجمع  گروهی از رگ های خونی متسع تشکیل شده اند.  ما هنوز درباره ی علت پدید آمدن این ضایعات مطمئن نیستیم ، اما در اکثر مردم تا  سن 30 سالگی کم کم به وجود می آیند. خطرناک نیستند، به طور کلی خارش یا درد نداشته و معمولاً خونریزی نمی کنند. نیازی به درمان ندارند ، اما می توان با لیزر یا اصلاح آن ها را ازبین برد.

 فولیکولیت

 این برجستگی های کوچک قرمز که در قسمت های پشت بدن، قفسه سینه، شانه ها و باسن وجود دارند، در اثر التهاب و تحریک فولیکول های مو ایجاد شده و گاهی مرتبط با وجود باکتری و قارچ های روی پوست می باشند. او تعویض فوری لباس های عرق کرده بعد از تمرین ورزشی ، استفاده از دستمال مرطوب حاوی اسید سالیسیلیک و استفاده از مواد ضد باکتری و ضد قارچ هنگام استحمام ، و حتی گاها استفاده از یک محلول ضد باکتری موضعی را تجویز‌می‌کند.

مویرگ های پاره شده

 لکه های قرمزی که روی صورت ظاهر می شوند ، غالباً در اثر پاره شدن مویرگ های ریز زیر سطح پوست ایجاد می شوند.به گفته وی، برخی از شایع ترین دلایلی که باعث پاره شدن رگ های خونی می شوند شامل تغییرات هورمون ها ، آسیب ناشی از آفتاب و بیماری های پوستی همانند روزاسه می‌باشد.

 خوشبختانه اگر این لکه های قرمز ناشی از تغییرات هورمونی باشند، به خودی خود از بین می روند. در صورت وجود آسیب ناشی از آفتاب یا یک بیماری پوستی مانند روزاسه، متخصص پوست و مو شما می تواند آن را معالجه کند.

 پیش دیابت

 یکی از دلایل قابل بررسی لکه های قرمز مشکوک توسط متخصص پوست، احتمال ابتلا به دیابت است. از آنجا که پیش دیابتی ها بیش تر از سایر افراد در معرض خطر ابتلا به عفونت های پوستی هستند در نتیجه بیش تر دچار انواع بثورات پوستی می‌شوند. گرانولوم آنولار و گزانتوماتوز اروپتیو نمونه های شایع این بثورات هستند.

 محصولات آرایشی بهداشتی

به مواد موجود در لوازم آرایشی بهداشتی خود، به ویژه محصولات مراقبت از مو، دقت کنید.

 گرچه رنگ مو شایع ترین علت است، اما سایر محصولات مو  از جمله اسپری مو ، شامپو و نرم کننده ها نیز می توانند باعث قرمزی، خارش و التهاب پوست شوند.

اغلب این نوع از واکنش های پوستی در اثر  اسانس های موجود در این محصولات یا پروپیلن گلیکول ایجاد می شوند.

‎ فقط نرم کننده‌ها حاوی ماده ای به نام ایزوپروپیل میریستات هستند که در صورت عدم شستشوی مناسب پوست سر، می‌توانند منافذ را مسدود کرده و منجر به ایجاد آکنه شوند. آیا می‌خواهید بدانید که بهترین راه برای فهمیدن اینکه کدام یک از محصولات دلخواهتان عامل لکه‌های پوستتان است، چیست ؟ کافی است  برای جلوگیری از ایجاد لکه  چند هفته از مصرف این محصولات خودداری کنید.

همچنین سایر شرایط جدی می‌توانند به صورت بثورات ، لکه‌ها، یا برآمدگی‌های قرمز روی پوست ظاهر شوند هرچند که شایع نیستند، از جمله:

  • ‎ سرخجه
  • ‎زردزخم
  • اختلالات خونریزی دهنده
  • لوپوس
  • بیماری کاوازاکی
  • سندرم رامسی هانت
  • ابله مرغان
  • تبخال تناسلی
  • زگیل تناسلی
  • ‎ عفونت با MRSA  (استاف)
  • گال
  • ‎ تب مخملکی
  • سفلیس
  • ‎بیماری لایم

‎ سرطان پوست

‎ سرطان پوست ، از ملانوم گرفته تا سرطان سلول لایه بازال ، ممکن است به شکل لکه های قرمز ، پلاک های پوسته ریزی دهنده یا حتی خال قرمز روی پوست ظاهر شود. در صورت مشاهده هرگونه برآمدگی یا لکه ای روی بدن که شرایط زیر را دارد، حتماً با پزشک مشورت کنید که:

‎ با گذشت زمان از بین نمی رود

‎ · در حال تغییر یا بدتر شدن است

‎ · ناگهان ، بدون هیچ دلیل واضحی ظاهر می شود

‎ · مشکوک به نظر می رسد است و باعث نگرانی شما می شود.

‎ تشخیص زودرس سرطان پوست

‎ خطرناک ترین انواع ضایعات پوستی خال های سرطانی هستند.  خال های معمولی طبیعی هستند و هیچ خطری ندارند.  اما همیشه ریسک این را دارند که : اگر رنگ ، اندازه یا فرم آن تغییر کند می تواند به سرطان خطرناک پوست تغییر یابد.  اگر مطمئن نیستید ، حتماً این خال  را بررسی کنید.  1.3 میلیون نفر در سطح جهان به این سرویس اعتماد دارند و به آنها در نظارت بر سلامتی پوستشان در خانه کمک می کند.  این سرویس در حال حاضر بیش از 27000 سرطان پوست را تشخیص داده و به نجات جان افراد بزرگسال و کودک کمک کرده است.

 

پوست پدیا مرجع تخصصی مشاوره پوست و مو

زیر نظر دکتر گیتا مجید زاده و دکتر نابت تاجمیر ریاحی

 منبع:

https://poostpedia.com/

 



:: برچسب‌ها: #پسوریازیس,#کراتوز-پیلاریس,#سرطان-پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 316
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : pari

مراحل فیشیال صورت

بهتر است براى انجام این نوع مراقبت ها، از یک متخصص زیبایی ماهر و با تجربه استفاده کنید که آموزش های مخصوص به مراقبت هاى پوستى را دیده باشد. به طور کلى، یک متخصص آرایشی مجاز به ارائه مراقبت هاى مربوط به صورت است، اما تخصص اصلی آنها در رابطه با مو است، پس ممکن است براى بهره بردن از خدمات مراقبت هاى مربوط به صورت گزینه ى خوبى نباشند. محیط این گونه مراکز معمولا ارام است و این افراد در رابطه با صورت تخصص هاى خوبى دارند.

فیشیال صورت، پس از ماساژ صورت، دومین درمان محبوب مربوط به صورت است.

مشاوره پوست

فیشیال پوست باید با یک مشاوره شروع شود.

ممکن است از شما خواسته شود تا فرم هایى را پر کنید که شامل سؤالات مربوط به نگرانی های شما در رابطه با پوست خود، رژیم غذایی، میزان آب مصرفى، داروها و مکمل های مصرفی و این که چه محصولاتی را که اکنون استفاده کرده اید، باشد.

مصرف داروهایى مانند داروى رتین-آ و برخى از داروهاى دیگر ممکن است بر این که پزشک چه نوع درمانى را براى پوست شما توصیه کند، تحت تاثیر قرار دهد. به طور معمول، متخصص زیبایی در مورد نگرانی های پوستی شما و مصرف رتین-آ از شما سؤال خواهد کرد.

مقدمات و آماده شدن

به طور معمول، متخصص زیبایی یک ملافه به شما مى دهد و بعد از اتاق خارج مى شود تا شما به راحتى لباس خود را عوض کنید. البته متخصص زیبایى روند کار را براى شما توضیح خواهد داد و به نسبت توصیه متخصص، شما باید همه ى لباس ها و یا بخشى از لباس هاى خود را در بیاورید.

معمولاً، متخصص زیبایی با پیچیدن موهای شما با یک حوله یا پیشانی بند شروع می کند تا محصولات مصرفى وارد موهاى شما نشود. اولین گام تمیز کردن کامل پوست است که متخصص زیبایى با استفاده از پدهاى پنبه ای، دستمال مرطوب و یا اسفنج های زیبای، این کار را انجام مى دهد.

بررسی و پاکسازی پوست

در صورتى که آرایش داشته باشید متخصص زیبایى ممکن است از یک لامپ بزرگنمایى پر نور براى دیدن پوست شما استفاده کند، و اگر پوست شما آرایش نداشته باشد او مى تواند با یک لامپ پر نور معمولى نیز پوست شما را بررسى کند.

با این کار، او نوع پوست (خشک، چرب، مختلط، حساس یا طبیعی) شما را تعیین مى کند و شرایط پوستی (آکنه، جوش های سر سیاه، جوش هاى سر سفید، پیری پوست، آسیب دیدگى ناشى از تابش نور خورشید، کم آبی و غیره) را مورد بررسى قرار دهد.

سپس متخصص زیبایی، محصولات و معالجه مناسب براى شما را انتخاب می کند و در مورد روند فرایند با شما صحبت مى کند و توصیه هاى لازم در رابطه با مراقبت هاى پوستى را به شما ارائه مى دهد.

بخور صورت

در بیشتر درمان های فیشیال، از دستگاهی استفاده می شود که بخار آب گرمى را مستقیم به صورت شما هدایت می کند. با این کار پوست صورت آرام مى شود و جوش هاى سر سیاه و سر سفید نیز نرم مى شوند، در نتیجه تخلیه آنها راحت تر خواهد شد. اگر پوست خیلى حساسی داشته باشید، ممکن است متخصص پوست از بخور استفاده نکند.

لایه برداری پوست

در لایه برداری پوست از مواد مکانیکی یا شیمیایی استفاده می شود. لایه بردارهای مکانیکی بافتى مخصوص دارند که سلول های مرده سطح پوست را از بین می برد. این نوع لایه برداری معمولا هنگام استفاده از بخور انجام مى شود. لایه بردارهاى شیمیایی داراى آنزیم ها و اسیدهایى هستند که پیوند بین سلول های پوستی را شل مى کند. یک درمان آنزیمی ملایم نیز ممکن است در طول فرایند بخور براى شما انجام شود.

لایه برداری های شیمیایی قوی تر، که از نظر غلظت متفاوت هستند، می توانند به صورت یک درمان مستقل و یا بخشی از فیشیال در نظر گرفته شوند. استفاده از این نوع لایه بردارهاى قوى، معمولا به طور پى در پى انجام نمى شود.

تخلیه جوش ها

در این مرحله، در صورت نیاز، جوش هاى سر سیاه و سر سفید پوست شما تخلیه مى شوند. آستانه ى تحمل درد در هر فردى، در مرحله تخلیه، متفاوت است. این فرایند براى کسانى که پوست نازک یا حساسى دارند ممکن است ناراحت کننده باشد. اگر این فرایند به طور صحیح انجام نشود، ممکن است مویرگ هاى صورت پاره شوند و یا تغییر رنگ در بخش هایى از صورت اتفاق بیوفتد.

ماساژ صورت

ماساژ صورت با استفاده از ضربه های مخصوص کلاسیک مانند ایجاد لرزش انجام مى شود. این کار باعث آرامش و تحریک پوست و عضلات صورت می شود.

ماسک صورت

ماسک صورت نسبت به نوع پوست شما (خشک، چرب، مختلط، حساس، پیر) و شرایط پوست شما، انتخاب مى شود. در حین فرایند مراقبت هاى مربوط به صورت،   متخصص زیبایی باید در اتاق بماند و ماساژ پوست سر یا برخی خدمات دیگر را به شما ارائه بدهد.

اگر آنها اتاق را ترک کردند و شما را تنها گذاشتند، فقط به این خاطر است که شما ریلکس کنید، پس بهتر است که در همان حالت خود آرام باقى بمانید و ریلکس کنید.

 

برای دیدن ادامه مطالب در مورد فیشیال صورت اینجا را کلیک کنید

پوست پدیا



:: برچسب‌ها: #فیشیال-صورت,#پاکسازی-صورت,#زیبایی-پوست ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 فروردين 1399 | نظرات ()